Bestellen & leveren

Heb je een must-have van Truehomeliving gevonden? Geweldig!

Kies nu een kleur en/of maat en klik op "In winkelwagen".

Je kunt natuurlijk altijd verder winkelen en terugkeren naar je winkelmandje door rechtsboven op het pictogram "Winkelwagen" te klikken.

Houd er rekening mee dat de artikelen in je winkelwagen niet gereserveerd zijn.

Ben je klaar met winkelen? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het winkelmandje rechtsboven om naar je Truehomeliving artikelen te gaan. Op het volgende scherm kun je eventueel aantallen aanpassen. Klik vervolgens op de knop "Doorgaan naar kassa". Zo kom je op de afreken pagina. Hier kun je op één pagina al je gegevens invoeren.

Let op: Zodra je je bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen omdat deze direct wordt verwerkt zodat je deze zo snel mogelijk kunt ontvangen.

KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN?

Ja, we verzenden al je artikelen met Track & Trace. Je kunt je bestelling volgen via de bestel statuspagina, waar je een link per e-mail ontvangt zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

WAT IS DE LEVERTIJD?

We doen er alles aan om producten snel te leveren. Als je op werkdagen voor 21.00 uur bestelt, proberen we je bestelling nog dezelfde dag te verwerken. We verzenden veel van onze artikelen rechtstreeks vanaf onze leveranciers. Daarom is de gemiddelde levertijd 5-10 werkdagen.

IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT MOET IK DOEN?

Als je pakket niet kan worden afgeleverd, wacht het 7 dagen op je in een DHL-vestiging (Bpost voor Belgische bestellingen). Je wordt hiervan op de hoogte gebracht door de chauffeur, die ook de afhaallocatie zal aangeven. Na deze 7 dagen stuurt DHL het artikel terug naar ons magazijn. Als het pakket niet wordt opgehaald, is dit de verantwoordelijkheid van de klant en geven we geen geld terug.

VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven afleveradres correct is. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, dus er is altijd een kleine kans om een onjuist afleveradres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een onjuist afleveradres hebt opgegeven.

Indien u een onjuist bezorgadres heeft opgegeven en het pakket hierdoor niet geleverd is, kunnen wij geen restitutie verlenen, aangezien de leverancier deze kosten niet dekt.

Echter, wij bieden u graag de mogelijkheid om een nieuwe bestelling te plaatsen waarbij wij de kosten van de producten voor onze rekening nemen. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor uw eigen rekening.

VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETTEN

Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of gestolen pakketten. Mocht het voorkomen dat je tracking aangeeft dat je pakket is afgeleverd op je adres, maar je hebt je bestelling nog steeds niet ontvangen, meld dit dan. 14 dagen na de aangegeven afleverdatum stelt DHL een onderzoek in en houden wij je op de hoogte totdat het onderzoek is afgerond.